![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ilona Smejkalová dramaturgyně Dramatizace Čtyři vraždy stačí, drahoušku / Dramaturgická spolupráce Should i stay or should i go? / Dramaturgie můj romantický příběh / Táňa, Táňa / Don Juan v Soho / Noc bláznů / Prolomit vlny / Evžen Oněgin / O princezně, která ráčkovala / Čtyři vraždy stačí, drahoušku / Macbeth / Hypermarket / Zběsilost v srdci / Britney goes to heaven / Tři sestry / Hugo Karas / Misery / Syn. Zima / Story / Inscenační úprava Misery / Překlad Hypermarket / Hugo Karas / Úprava můj romantický příběh / Táňa, Táňa / Prolomit vlny / O princezně, která ráčkovala / ![]() ![]() |